[COMPLETED] [RPGM] Prilimea - Sanatorium Girls

 




LANGUAGE : Japanese


DETAIL : The main character, Louis, uses his H skills to fight the enemy Succubus!

The "AP (Action Point)" consumed when using the H skill is determined by the weight of the item you have. All of the items have useful effects, but if you hold them too much, you will be restricted in your actions.

Let's proceed with the search for sanatorium while managing items well! In the battle, in addition to the enemy's action text, 5 types of live text are prepared. Specifically, there are 5 patterns: "Simultaneous Iki", "Creampie", "Going out", "Medium Iki", and "Normal Iki".

Taking "Simultaneous Iki" as an example, this pattern can only be seen when Louis and the enemy's HP are 0 at the same time. You can enjoy various reactions depending on each other's HP and "whether or not it is inserted". Enemy succubus can also be "tamed" and collected.

Carry enemies in the tame to the base, or carry a slightly heavy key to the closed door ... A new type of battle fuck RPG that uses "weight" in various scenes!


รายละเอียด : ตัวละครหลักหลุยส์ใช้ทักษะ H ของเขาเพื่อต่อสู้กับซัคคิวบัสศัตรู!

"AP (Action Point)" ที่ใช้เมื่อใช้สกิล H จะพิจารณาจากน้ำหนักของไอเทมที่คุณมี ไอเท็มทั้งหมดมีประโยชน์ แต่หากคุณถือมันไว้มากเกินไป คุณจะถูกจำกัดการกระทำของคุณ มาดำเนินการค้นหาสถานพยาบาลในขณะที่จัดการสิ่งของให้ดี!

ในการต่อสู้ นอกจากข้อความการกระทำของศัตรูแล้ว ยังมีข้อความแสดงสด 5 ประเภทอีกด้วย โดยเฉพาะอย่างยิ่งมี 5 รูปแบบ: "Iki พร้อมกัน", "Creampie", "Going out", "Medium Iki" และ "Normal Iki"

ตัวอย่าง "Simultaneous Iki" จะเห็นได้เฉพาะเมื่อ Louis และ HP ของศัตรูเป็น 0 พร้อมกันเท่านั้น คุณสามารถเพลิดเพลินกับปฏิกิริยาที่หลากหลายขึ้นอยู่กับ HP ของกันและกันและ "ไม่ว่าจะใส่หรือไม่ก็ตาม"

ซัคคิวบัสศัตรูสามารถ "เชื่อง" และรวบรวมได้

อุ้มศัตรูที่เชื่องไปที่ฐานหรือพกกุญแจหนักเล็กน้อยไปที่ประตูที่ปิด ... RPG การต่อสู้รูปแบบใหม่ที่ใช้ "น้ำหนัก" ในฉากต่างๆ!


GENRE : Decadent / Immoral, japanese, Male Protagonist, Nurse, Succubus/Incubus.


DOWNLOAD : WORKUPLOAD - MIXDROP





Post a Comment

0 Comments